My blog has moved!

You should be automatically redirected in 3 seconds. If not, visit
http://raluxa.com
and update your bookmarks.

Atentie, depresia in blogosfera!

Wednesday, April 01, 2009

Cristian Dorombach, blogger de top, mi-a facut recent o dezvaluire-soc: sindromul nr.1 care il afecteaza de cand activeaza in blogosfera este depresia. Cunoscut si sub numele de Piticu, el mi-a marturisit ca aceasta porecla i-a provocat atatea angoase, incat a fost de multe ori tentat sa-si inchida site-ul din cauza problemelor de natura psihologica cu care se confrunta. "Toata lumea ma intreaba daca m-am inspirat din povestea cu Alba ca zapada," mi s-a plans el. "Sterg zilnic zeci de comentarii pe blog in care sunt intrebat daca sunt mai scund de 1.50 m. Am primit nenumarate invitatii de a participa la spectacole de circ, olimpiadele pentru nevoi speciale si la OTV. Nu mai suport, sunt ingrozitor de deprimat. De trei ori pe zi ma gandesc sa-mi sterg blogul."
Cristi a mai precizat ca nu e singurul care sufera de depresie in blogosfera. Zilnic, zeci de bloggeri cad prada nelinistilor - motivele cele mai des intalnite fiind scaderea traficului, reducerea tarifelor la reclama publicata pe site si cresterea notorietatii lui Blogatu. Tot el mi-a furnizat si o fotografie, facuta intr-un moment de maxima intensitate emotionala, in care a fost la un pas de un gest extrem. Intr-un final - mi-a relatat - s-a linistit, si-a lasat cateva comentarii singur pe blog si a inceput sa se simta mai bine.


Distractie placuta in continuare de 1 Aprilie, dragilor:):):)

2 comments:

artistu April 1, 2009 at 4:26 PM  

Ha, ha, ha!!! Hai are fata destul de emo!!! :D

raluxa April 1, 2009 at 4:31 PM  

Piticu's comment (written by the man himself):

Cristi Dorombach: looooooooooooooooooooooool
Cristi Dorombach: ba cat ai scris
Cristi Dorombach: stai ca sunt abia la a doua fraza
Cristi Dorombach: LOOOOOOOOOOOOOOOOL
Cristi Dorombach: ajhahahahhahaha
Cristi Dorombach: LOOOL
Cristi Dorombach: aahahahahahahahah
Cristi Dorombach: mwhahahahhahahahahahha
Cristi Dorombach: esdfbwekgirtewj[hrt
Cristi Dorombach: dfbgfd

Eu mi l-am inchipuit razand:)) (pentru cunoscatori)

Post a Comment

Comment moderation is OFF.

Please avoid posting comments as Anonymous. Choose Name/URL from the dropdown list and give me a name to reply to. The URL field is optional.