My blog has moved!

You should be automatically redirected in 3 seconds. If not, visit
http://raluxa.com
and update your bookmarks.

Ta - taaaa!

Tuesday, March 10, 2009

So today was a good day for science!

Pentru ca sunt femeie si periodic simt nevoia unei schimbari de look, azi am redecorat blogul cu o tema noua, ba mi-am schimbat si pozele de pe Gravatar si Blogger. Am reusit singura, ca o fi motiv de lauda sau nu, sa adaug unele functionalitati (expandable posts - adica functia aia cu read more, comment form-ul cu o fata mai prietenoasa - embeduit in pagina de post, un header personalizat cu fotografie). Ce inseamna o zi de chiul de la serviciu :))

Trebuie sa le multumesc unor baieti destepti ca m-au ajutat sa mai sparg monotonia template-urilor de pe blogger si sa imi personalizez casuta blogosferica.

Despre altele si altii, later.

Later edit: Am reusit sa schimb si faviconul, sa nu imi mai arate G-ul ala portocaliu si plictisit de la Blogger. Uite asa, ca sunt desteapta. Ha!:))

2 comments:

Anonymous March 11, 2009 at 9:14 PM  

ehehe, multzam pt pont
raman dator... am niste bloguri pe la blogspot si vreau sa le schimb fatzada :)
c ya

Anonymous March 11, 2009 at 9:26 PM  

cu placere, anytime ;)

Post a Comment

Comment moderation is OFF.

Please avoid posting comments as Anonymous. Choose Name/URL from the dropdown list and give me a name to reply to. The URL field is optional.