My blog has moved!

You should be automatically redirected in 3 seconds. If not, visit
http://raluxa.com
and update your bookmarks.

New post on the blog

Tuesday, March 10, 2009

Nici n-am scos bine nasul in blogosfera ca m-am si refugiat inapoi in propria casuta, aici pe blog unde e safe, caldut si bine, si unde nimeni nu-mi comenteaza fara sa treaca de cenzura mea de proprietar. Man, it's a cruel blogo-world out there. Dupa postarea anterioara in care imi expuneam voturile si parerea despre concurentii lu'peste, m-am hotarat sa imi vad de ale mele ca sa nu mai dau explicatii despre cum gandesc ceea ce scriu si cum scriu ceea ce gandesc.

Da' uite ca nu ma pot abtine sa nu ma rad, ca e hilara blogosfera romaneasca, la fel ca o runda de cumparaturi in piata Obor. Din nou certuri pe faima si bani, riposte pe propriul blog, confirmari suverane din exterior. LOL. (Link doar la Zoso, cine are chef sa urmareasca tragedia poate pleca de acolo....)

I'm staying the hell out of this picture. Da' repet truismul pe care il tot zic bloggerii micuti: e loc in blogosfera pentru toata lumea. Si cu asta inchei uitatul prin curtile vecinilor. De maine incolo ma intorc la povestit aventurile printesei urbane.

0 comments:

Post a Comment

Comment moderation is OFF.

Please avoid posting comments as Anonymous. Choose Name/URL from the dropdown list and give me a name to reply to. The URL field is optional.