My blog has moved!

You should be automatically redirected in 3 seconds. If not, visit
http://raluxa.com
and update your bookmarks.

Il vrei pe fostul inapoi? (analiza de text)

Saturday, March 21, 2009

Nu-mi place sa atac continutul din online. Daca dau peste un site enervant care isi spameaza audienta cu IQ subunitar sau de un blog penibil de truisme scrise in stil haifaivistic trec pur si simplu mai departe, reactia extrema fiind un mass pe grupul de prieteni de pe messenger sau, mai nou, un update pe twitter. Dar cand femina.rol.ro imi trimite un newsletter cu subiectul Il vrei pe fostul inapoi? Il poti recastiga! tentatia e prea mare.
Am deschis mailul aterizat direct in folderul de spam la imboldul curiozitatii, cochetand cu ideea unei strategii eficace. Da, am un fost si nu, nu stiu daca il vreau inapoi, dar poate accept provocarea de a-l recastiga daca ma convinge solutia voastra salvatoare. De pe mail click direct pe site, ca n-o fi foc..

Te mai gandesti cateodata la fostul iubit si te intrebi daca intr-adevar e mai bine fara el? Ti-a trecut prin gand sa-i dai un mesaj sau sa-l suni? Ahemmm...inceput cu ton de self-help retardat american. Daca intr-adevar iti doresti sa iei legatura cu el si sa reluati relatia, trebuie sa iti faci un plan de "atac" - no shit. Pai propune tu ceva, ca de-aia am intrat aici. Nu este greu sa-l recastigi. Ooook...ma tii in suspans aici...Primul instinct e sa-l suni sau sa mergi la el acasa. Rezista tentatiei si sub nicio forma nu te gandi sa-i faci o surpriza aparand la usa lui. Nici sa-ti faci drum in zona unde locuieste, doar pentru a-l spiona nu este o idee stralucita. Hopa, stai ca am virat brusc articolul spre un fel de "Do's and Dont's dupa despartire" si deja devine genial. Dar daca imi cumpar un suc din ghereta de langa blocul lui, e ok. Ca n-am venit doar pentru a spiona, stiam ca acolo au ultimul dozator de TEC-uri din Romania si ca pot sa atarn langa tejghea vreo doua ore cu ochii pe geamul fostului cat il savurez. Cel mai bun lucru pe care il poti face in aceasta situatie este sa-l suni. Daca nu iti raspune, asteapta inca doua trei zile pana sa-l contactezi din nou. Daca il suni constant o data la doua zile, fara succes, sigur iti vei pastra demnitatea intacta si iti vei spori posibilitatile de reusita. Nu, daca nu raspunde, iti vezi de viata ta linistita ca n-ai ratat tu sansa la impacare, ci el. Dupa o despartire, oamenii au tendinta sa faca gesturi care ii fac sa para disperati. Aceasta situatie dezechilibreaza balanta si ii ofera celuilat toata puterea, astfel incat devine imposibil ca relatia sa functioneze. Care relatie? Tocmai am stabilit in titlu ca nu mai exista nici o relatie! Cea mai buna abordare este si cea mai simpla. Suna-l, vorbeste-i pe un ton relaxat si propune-i sa va vedeti cat de curand, eventual cu un grup pe prieteni comuni. Hmm... daca nu iti raspunde in intervalul ala de doua zile dintre telefoane ii poti trimite constant invitatia prin mesaje telepatice. Iar daca se intampla miracolul sa iti raspunda la telefon, fii pregatita sa ai un raspuns relaxat la intrebarea "De ce sa ne vedem?" si inca unul si mai relaxat la "Pot sa vin si cu actuala?" - in fond, poate intra la categoria "prieteni comuni". Fa in asa fel incat intalnirea sa fie cat mai placuta si nu deschide discutia despre motivele despartirii. Daca creezi o atmosfera destinsa si prietenoasa, ii vei reaminti de ce s-a indragostit de tine. Genial, deci nu trebuie sa dezbatem ruptura, sa ii aruncam cola in fata sau sa ne smulgem parul din cap in fata lui... nu m-as fi gandit si singura! Mai departe va descurcati voi...Aici ai pus punctul pe i. Afirmatia contine esenta articolului. De fapt, recomand ca afirmatia sa inlocuiasca tot articolul. Concluzia e ca trebuie sa ne descurcam singure, fara solutii miraculoase.

Articolul (atat de documentat si bine sustinut incat isi permite sa abunde in exprimari superlative: cel mai bun lucru, cea mai mare greseala...) e semnat de o domnisoara care publica pe femina.rol.ro la urmatoarele categorii: Divertisment, Moda,  Frumusete, Dragoste & Sex, Sanatate, Corpul tau. Cu alte cuvinte, scrie peste tot si ofera sfaturi articulate pe o larga paleta de tematici, probabil (dar n-am verificat) si prin stirile mondene. Draga newslettere, nu meriti nici macar un loc un folderul meu de spam!

7 comments:

Anonymous March 21, 2009 at 5:11 PM  

Woman.. you need a hooby...

Anonymous March 21, 2009 at 10:19 PM  

mda..ce pot sa spun mi-a deschis orizontul in legatura cu modul de a aboorda relatiile interumane.acum voi comunica mai bine :)...keep me posted ca am nevoi sa ma amuz in weekend

Anonymous March 22, 2009 at 1:29 AM  

Articolul trebuia sa intre la divertisment. Eventual ar merge un copy\paste si schimbat doar titlul: "Cat de proasta sunt UNELE femei"

E tare de tot articolul, am ras de numa numa. Sfatul asta e mult mai bun:
http://www.youtube.com/watch?v=dUEvD3sCcdQ

Anonymous March 22, 2009 at 10:46 AM  

@cristi vaduva: planeta moldova ruleaza fin, ca sa ma exprim in jargon:) eu am toate sketch-urile direct de pe site: http://www.planetamoldova.net

Anonymous March 22, 2009 at 12:11 PM  

noi,baietii folosim metoda clasica :)))
http://www.youtube.com/watch?v=DTHxNkQq2mE

Anonymous March 22, 2009 at 12:14 PM  

@Iulyan: foarte simpatic clipul, pacat ca nu are happy end...

Anonymous March 22, 2009 at 10:16 PM  

Cat de tare e clipul...LOL iar in ceea ce priveste articolul...te asteptai la o reteta? Chiar am vazut ieri un film - Permis de casatorie - in care una din replici era ca nu exista retete despre cum sa iti traiesti viata. :-) Traieste prezentul in asa fel incat sa nu regreti trecutul ;-)Cam greu, dar...

Post a Comment

Comment moderation is OFF.

Please avoid posting comments as Anonymous. Choose Name/URL from the dropdown list and give me a name to reply to. The URL field is optional.