My blog has moved!

You should be automatically redirected in 3 seconds. If not, visit
http://raluxa.com
and update your bookmarks.

Esti in club in seara asta? Da-mi si mie linkul!

Saturday, March 21, 2009

E vineri noaptea sau sambata dimineata (a se adapta afirmatia la fusul orar si bunul plac al fiecaruia) si sunt atat de invinsa de oboseala ca nu m-as misca din casa decat prin efortul unui click. Uzanta sociala ma cere undeva prin oras dar n-am mai dormit zdravan de vreo doua saptamani asa ca voi sarbatori ziua internationala a combaterii insomniei prin odihna profunda.
Deocamdata nu reusesc sa ma dezlipesc de laptop ca mai e mult Internet de scormonit si la orele astea linistite navighez cel mai eficient, in ciuda oboselii deja cronicizate... iar de-oi nimeri si pe vreun sapteseri.ro o sa clickuiesc pe un club ceva sa imi bifez si datoria sociala de pe lista. Ca sa ma tarasc spre pat impacata pe deplin. Asa ca daca stie cineva vreun link cu atmosfera aerisita, muzica dansabila si lume decenta, dati incoace. Click pe el si noapte buna!
PS: Mi-am adus aminte ca tocmai s-a intamplat echinoctiul de primavara - in sfarsit suntem indreptatiti si astronomic sa cerem verdeata, caldura si preponderenta solara.
PPS: As dansa pe Cristal Cakes - Air War. Un dans mental. Singurele extremitati care imi mai functioneaza sunt degetele pe tastatura.

0 comments:

Post a Comment

Comment moderation is OFF.

Please avoid posting comments as Anonymous. Choose Name/URL from the dropdown list and give me a name to reply to. The URL field is optional.