My blog has moved!

You should be automatically redirected in 3 seconds. If not, visit
http://raluxa.com
and update your bookmarks.

Fotoplimbare (ep.2)

Monday, March 23, 2009

Pai recunosc: nu m-am dedublat si n-am stat in casa sa citesc. Am fost in parc. Nu puteam rata o asemenea duminica insorita - si bine am facut, altfel n-as fi avut ocazia sa admir

...oamenii:

...primavara:

    ...spectatorii:

    ...si indiciile ca lumea in care traim poate fi mai buna:

    Ce simpla si colorata poate fi lectia vietii intr-o zi de primavara, nu-i asa?

    PS: Pozele pot fi gasite si aici.

    4 comments:

    Anonymous March 23, 2009 at 12:27 PM  

    uau, ai rezistat in herastrau? eu am ajuns pana acolo, am vazut cat e de plin si am fugit in cismigiu :D era la fel de plin, da' macar mai mic

    Anonymous March 23, 2009 at 12:38 PM  

    am rezistat, ca erau tentante peisajele si frumosi (chiar daca multi...) oamenii.

    Anonymous March 23, 2009 at 4:54 PM  

    Draga mea, sa-ti fie EOS-ul de bine! ;) Si sa pui mai des poze, ca-mi plac.

    Anonymous March 23, 2009 at 4:57 PM  

    multumesc si promit corespunzator!

    Post a Comment

    Comment moderation is OFF.

    Please avoid posting comments as Anonymous. Choose Name/URL from the dropdown list and give me a name to reply to. The URL field is optional.