My blog has moved!

You should be automatically redirected in 3 seconds. If not, visit
http://raluxa.com
and update your bookmarks.

Sa radem cu printesa

Friday, March 27, 2009

Cred ca ma las de blogging noaptea. E aproape 2am si tocmai am comis-o grav. Si cum nu sunt eu aia care sa-si ascunda gafele, m-am intors repede pe blogul meu ca sa-mi pun cenusa in cap la mine acasa.
Ca de obicei, ma plimbam eu tiptil tiptil noaptea pe bloguri. Intrasem pe la Bloghita in vizita, mai cascam gura pe Capslock.ro si intr-un final am nimerit la Eugen unde am vazut un concurs apetisat: Castiga un cont pe un an la Blogway.ro. Ca de cele mai multe ori, participarea se anunta prin comentarii. "Wow, imi zic eu, domeniu propriu, raluxa.ro, aici e de mine, pe cai!". Si m-am apucat sa comentez. Eram mandra de comentariul meu, il structurasem pe trei abordari diferite, ce mai, nebunie. De fapt, e asa simpatic incat il copiez si aici, intru admirare in toata splendoarea sa.

"raluxa says:

Abordarea nr.1: aroganta.
Bloghita, eu cred sincer ca merit sa primesc contul ala. De ce? Imi stii blogul, ai mai intrat pe el. Ia zi, mai seamana ala a blog pe platforma blogger? Ha? Nu i-ar sta mai bine cu un raluxa.ro atasat? Nu e pacat de talentul meu? My value, my value…nobody has it
Abordarea nr.2: daca nu impresionezi, implora.
(suspin) Bloghita… eu sunt femeie…nu sunt deloc tehnica…nu stiu cum sa imi iau domeniu si hosting…(o lacrima) … am talent la scris si ma pricep la blogging dar imi lipseste un sprijin avizat si generos ca al tau… ;-( te rooog ofera-mi mie acel cont si iti dau la schimb primul meu nascut iti raman vesnic recunoscatoare…
Abordarea nr.3: degajarea.
Bloghita, trebuie sa recunosc ca mi-ar placea foarte mult contul ala de blogway. Promit un post cu dedicatie imediat dupa mutarea pe domeniul meu si beri la proxima vizita in Brasov. Sincer, nu suna misto raluxa.ro??"

Dragut, nu?...
What is wrong with this picture?? ...
Dupa ce am lasat al doilea comentariu in care acuzam lipsa de strikethrough (ca "primul meu nascut" se lafaia in toata splendoarea sa, netaiat, adica nu arata asa) imi cad ochii pe adresa blogului din browser. Si simt cum ma furnica pielea pe ceafa, in timp ce ochii mei cauta frenetic si zadarnic un buton de delete, recall, undo sau cum naiba s-o mai chema salvarea mea in termeni tehnici. Inutil, prieteni. Comentariul meu simpatic, adresat prietenului Bloghita, se lafaia pe blog la unmicdrac. No comment!! At least, not anymore...
Asa ca renunt la bloggingul de noapte si ma duc la culcare dupa ce am inganat in barba scuze pe blogul omului, in ceea ce se cheama al treilea dintr-un sir rusinos de comentarii. Asta e, nu sunt de mine concursurile online si de-acu ma uit de cinci ori la adresa blogului inainte sa insir apelative.
...Auziti?...Da' oare o sa castig?...

Later edit: Eugen e un domn, mi-a sters comentariul. Dar mie tot mi se pare hazliu si las aici articolul. Ca sa tin minte si sa nu o mai comit si alta data!

9 comments:

Anonymous March 27, 2009 at 9:07 AM  

Lasa ca nu e nicio problema. Modificat primul comentariu cu numele meu :P, celelalte sunt neaprobate. Tu decizi ce facem cu ele.

Anonymous March 27, 2009 at 11:44 AM  

La mine nu ai vrut sa arunci o privire ... Snif snif

Anonymous March 27, 2009 at 11:46 AM  

Danifeld: gata, recuperez acum, la cafeaua de dimineata tarzie:)

Anonymous March 27, 2009 at 12:28 PM  

Sper ca a mers mai lin cafeaua :P

Anonymous March 27, 2009 at 12:39 PM  

Ba chiar am baut-o si pe a doua :P

Anonymous March 27, 2009 at 2:18 PM  

se intampla si la case mai mari

Anonymous March 27, 2009 at 4:42 PM  

Chiar citeam postul si ma luase un tremurici pe coloana. Am crezut, ca Doamne Fere', ti-am gresit cu ceva de iti datorez un domeniu .ro...

Anonymous March 27, 2009 at 5:32 PM  

Chiar ma gandeam sa-ti cer un premiu de consolare:)

bloghita March 28, 2009 at 9:24 AM  

Drept premiu de consolare iti pot oferi cel mult un subdomeniu. :)

Post a Comment

Comment moderation is OFF.

Please avoid posting comments as Anonymous. Choose Name/URL from the dropdown list and give me a name to reply to. The URL field is optional.