My blog has moved!

You should be automatically redirected in 3 seconds. If not, visit
http://raluxa.com
and update your bookmarks.

Provocarea de acasa

Monday, March 16, 2009


Ma uitam acu prin curtea Generalului si am vazut ca e hotarat sa se duca la sala. Ca cica s-a ingrasat (blink-blink!). Si mi-am adus aminte de instrumentul de tortura provocarea solutia tuturor problemelor de forma fizica pe care subsemnata il detine in casa:

Deci Leg Magic. Deci da. Initial m-a extaziat pe un program de teleshopping, pe la 3 dimineata. Am gasit si tutoriale pe YouTube, ca e celebru. Dupa aia l-am remarcat si la sala de cartier vizitata sporadic.


Asa ca am luat problema in propriile maini. In ordine cronologica: comandat, asteptat, platit, montat. Pus dvd-ul cu programu', exersat. Impachetat, gasit loc in casa unde sa nu ma deranjeze, asezat frumos. Admirat integrarea lui in peisajul interior. Sters de praf. Aratat cu mandrie ocazionarilor musafiri. De la un punct incolo: agatat haine de el. Sters de praf.

Reprosul mut al Leg Magic-ului deviat de la principala sa functionalitate imi ocupa constiinta. Nu mai pot sa fac nici un exercitiu fizic fara sa imi amineasca de investitia mea nemonetizata. Nu pot sa-mi fac un abonament la sala, ca imi aduc aminte ca am gadgetu' acasa, ca l-am platit si nu l-am exploatat. Si cica gadgetul face minuni, tre sa exersezi cinci minute timp de cinci zile si ajungi brusc in forma, te tonifiezi si poti merge linistita la plaja in pantaloni scurti, fara sa deranjezi vizual pe nimeni. Eu dau vina pe lene lipsa de inspiratie, asteptand sa ma viziteze un fel de muza a sporturilor care nu mai apare.

Intre timp, Leg Magic-ul a fost decazut din drepturile de suport de haine si mutat pe balcon. Daca o aparea vreodata muza aia, o sa-i cer sa inventeze Leg Wonder, un aparat care sa lucreze singur la tonifierea mea. Cu magia m-am lamurit, am nevoie de un adevarat miracol ca sa fac si eu sport!

0 comments:

Post a Comment

Comment moderation is OFF.

Please avoid posting comments as Anonymous. Choose Name/URL from the dropdown list and give me a name to reply to. The URL field is optional.