My blog has moved!

You should be automatically redirected in 3 seconds. If not, visit
http://raluxa.com
and update your bookmarks.

Cough, sneeze and a spring day

Sunday, March 01, 2009



Da, din pacate asta e martisorul meu. Nu sunt bolnava, sunt foarte bolnava, o raceala compusa in principal din muci, tuse si proasta dispozitie. M-am aprovizionat din farmacie cu toate cele, inclusiv cu priviri compatimitoare, si acum clocesc in casa, cu ochii pe geam la ziua frumoasa de primavara ce se etaleaza ca sa-mi faca mie in ciuda.

Nu prea simt inceputul asta de primavara pentru ca sunt prea ocupata sa umplu servetele cu materii scarboase, sa-mi cojesc nasul care arata ca o patlagica si sa imi scuip plamanii in accese de tuse violenta. Undeva in background ma bucur ca a trecut in sfarsit iarna, mai am si cateva bucurii personale (un pariu castigat cu jobul, un gadget pe care il astept rozandu-mi unghiile, un weekend la munte care se promite reusit) dar in prim-plan se contureaza acest virus urat care imi strica prima zi de martie....

Asta nu ma impiedica sa doresc (cough-cough-sneeze) O primavara superba la toata lumea! Uite asa frumoasa si colorata ca in poza de mai jos:




Ca, in fond, primavara o sa dureze muult mai mult decat o gripa afurisita, si o sa se termine frumos, in vara....

0 comments:

Post a Comment

Comment moderation is OFF.

Please avoid posting comments as Anonymous. Choose Name/URL from the dropdown list and give me a name to reply to. The URL field is optional.