My blog has moved!

You should be automatically redirected in 3 seconds. If not, visit
http://raluxa.com
and update your bookmarks.

In-cre-di-bil

Thursday, January 22, 2009

...dar tocmai am dat vreo 25 de euro ca un strain sa-mi spuna sa "o termin" cu tine.
Lol.
Am sunat la un numar cu 0900... la celalalt capat al liniei un numerolog. Putea la fel de bine sa fie neurolog sau scientolog.
"Data nasterii si numele, va rog"
Imi declin numele de botez si data nasterii...in fine am sunat de vreo 20 de ori inainte sa prind linia...riscuri inevitabile ale unui asemenea demers stupid.
In fine...imi declin datele personale...reactia numerologului "Aoleo, ce vad aici"...eu "Ce? Ce?" (cu mentiunea ca apelurile se difuzau in direct pe un post de televiziune...si inainte sa sun mai urmarisem si alte apeluri si stiam ca nu se panicheaza asa, artistic)..."Pe partea profesionala e ok, din martie o sa fie si mai bine, incepi un proiect nou, o afacere chiar...dar nu-mi place deloc relatia ta"
Pe mine ma bufnea deja rasul "Mda, nici mie"..."pai vedeti domnisoara...terminati cu omul asta...va va distruge...degeaba va asteapta proiecte importante, daca veti continua relatia cu aceasta persoana va veti aduce la sapa de lemn...e o relatie toxica, nociva"...
M-a lasat masca. Sa nu crezi in scientologi?? Pardon, neurologi. Numerologi.

Acu stau si ma gandesc...sfaturile gratuite nu le-am urmat..pe asta platit asa scump l-oi urma?? Apropo, numerologul mi-a zis ca deja imi place de altcineva asa ca i-am dat mail lui Zoso si l-am invitat la o cafea.

O sa scriu un follow-up daca imi raspunde. A, si daca incep o afacere in 2-3 luni!

Post a Comment

Comment moderation is OFF.

Please avoid posting comments as Anonymous. Choose Name/URL from the dropdown list and give me a name to reply to. The URL field is optional.