My blog has moved!

You should be automatically redirected in 3 seconds. If not, visit
http://raluxa.com
and update your bookmarks.

Spectator la Dupa bloguri

Monday, April 13, 2009

Are si blogosfera romaneasca emisiune la teve: Dupa bloguri, difuzata de Realitatea TV. Prima editie: s-a intamplat duminica 12 aprilie la 23:30.
Inevitabil, am abandonat laptopul jumatate de ora ca sa-i vad pe sticla pe Arhi in troleu, VisUrat in haine de camuflaj, Sirb, CTP (n-am prea inteles de ce, ca doar a recunoscut ca e un specimen care fiinteaza pe langa spatiul virtual) si sa-i admir masina lui Adrian Tudor din Spania (6 trepte, clima bizonica).
Dupa bloguri are si site, si cont de twitter, si-a facut temele in online dar in spatiul de emisie ar trebui sa se mai adune un pic si sa prezinte felii coerente din blogosfera. Cu alte cuvinte, puteau sa ramana si ei la un singur subiect pe care sa-l trateze in emisiune. M-au plimbat prin revolutia din Moldova, teste de rromanism, filmuletul cu emoticoane, mi-au servit un interviu lung cu CTP in care am aflat ca Zoso pierde teren in fata lui Dostoievski si ca YouTube e bun samd. Ca privitor, m-am simtit aruncata de colo-colo intr-un amestec de topicuri si cand imi capta unu’ atentia, se trecea brusc la altu’.
Concluzia: Pentru o emisiune de 20 si ceva de minute, cam multe directii superficial tratate. Si nu-mi place deloc, deloc melodia de generic. Zic.
Banuiala mea: Indiferent cine, cat si cum o va critica in blogosfera, nimeni nu va refuza o invitatie de a aparea in emisiune. Tentatia aparitiei pe sticla o va absolvi pe Dupa bloguri de multe pacate.
Inregistrarea emisiunii aici; au mai scris Arhi, VisUrat, Zoso, Piticu, Manafu, Sirb si probabil multi altii.

0 comments:

Post a Comment

Comment moderation is OFF.

Please avoid posting comments as Anonymous. Choose Name/URL from the dropdown list and give me a name to reply to. The URL field is optional.