My blog has moved!

You should be automatically redirected in 3 seconds. If not, visit
http://raluxa.com
and update your bookmarks.

Doua cu romanii din Viena

Monday, April 06, 2009

...amandoua la hotel.

  • Aflam la receptie ca parcarea se plateste: 0.5 euro pe ora, primele doua ore gratuite de fiecare data cand intri in parcare. Avand in vedere ca ne-am tot plimbat prin oras, pana la urma n-am platit decat 4 euro, cat am dormit. In hotel s-au mai cazat odata cu noi niste romani care si-au parcat masina intr-o parcare gratuita, la 2 km distanta.
  • In dimineata urmatoare, la micul dejun (5 euro de persoana pentru o abundenta de mancare, cafele si bunavointa), apar aceiasi romani, protestand ca de banii aia n-au sunca si oua prajite. "Ai naibii austrieci, ne-au furat SI aici", i-am auzit vorbind, in timp ce plecau din restaurant, sub privirile confuze ale personalului hotelier, cu bratele incarcate de iaurturi cu fructe, croissante, pateuri si pachete de crackers. Provizii pentru drum.
Ca in fiecare excursie prin Europa, unde trasaturile noastre balcanice se reliefeaza prin contrast, mi-e rusine ca sunt romanca. 

1 comments:

Dj Alecz April 11, 2009 at 8:58 AM  

Am patit si eu ceva de genul, doar ca erau 4 romani "cocalari" dupa fata, care faceau scandal la bucatarie. Spuneau ca ei nu suporta micul dejun, care era compus din cereale, cafea, cacao cu lapte, croassante, o chestie ce semana cu checul, paine prajita, lapte si biscuiti.
Dar asa e romanul, strica renumele tarii cu impresii de Dorobanti...

Post a Comment

Comment moderation is OFF.

Please avoid posting comments as Anonymous. Choose Name/URL from the dropdown list and give me a name to reply to. The URL field is optional.