My blog has moved!

You should be automatically redirected in 3 seconds. If not, visit
http://raluxa.com
and update your bookmarks.

Acasaaaaa

Friday, April 10, 2009

Am ajuns in sfarsit in Bucuresti, dupa un zbor intr-un avion plin cu capsunari si femei de serviciu care isi meritau mai degraba locul in personalul de Radauti. Am trecut prin sase tari mai mult sau mai putin europene, am vizitat si fotografiat patru capitale, dar poze pun maine, ca azi e rost de odihna si de recapitulare a motivelor pentru care sunt fericita sa ma regasesc acasa:
  • am internet la o viteza rezonabila;
  • berea de calitate e mai ieftina, tigarile la fel;
  • sunt oameni pe strada si dupa miezul noptii;
  • e mai cald;
  • un drum cu masina pe autostrada nu ma usuca de bani;
  • vorbesc la perfectie limba :p
  • pot sa raspund la telefon fara sa platesc pentru asta;
  • am prieteni care ma ajuta la bagaje si cu care ies la bere sau cumparaturi;
  • nu-mi amortesc falcile raspunzand zambetului profesional prin magazine;
  • am dreptul sa-i trantesc in nas usa de la lift vecinului care ma enerveaza;
  • pot lasa Canonul sa se odihneasca vreo saptamana ;
  • am un job care imi aduce bani pe care sa-i cheltui in urmatoarea excursie prin afara.
Ce bine e acasa cand te intorci de departe!

6 comments:

Florin April 11, 2009 at 11:53 PM  

Vacante... vizite prin tari occidentale... Nu vrei sa facem schimb de vieti? :-P

raluxa April 11, 2009 at 11:56 PM  

Cu cea mai mare placere, dar intr-o saptamana vii inapoi sa-ti revendici vechea viata, crede-ma :)

Florin April 11, 2009 at 11:59 PM  

Pai tot ce e posibil.. mai ales daca nu pot sa-mi iau sotia cu mine. :-P
Noapte buna Raluxa! :-)

raluxa April 12, 2009 at 12:00 AM  

Noapte buna si familiei Puscas!:)

Marinarul April 13, 2009 at 8:52 AM  

Cunosc sentimentul, bine descris.
Tot acasa e mai bine, dar merita sa te si plimbi prin lume.

raluxa April 13, 2009 at 9:56 AM  

...prin urmare, deja ma gandesc unde si cand se va intampla excursia urmatoare...

Post a Comment

Comment moderation is OFF.

Please avoid posting comments as Anonymous. Choose Name/URL from the dropdown list and give me a name to reply to. The URL field is optional.