My blog has moved!

You should be automatically redirected in 3 seconds. If not, visit
http://raluxa.com
and update your bookmarks.

Opinie de cetatean al blogosferei

Thursday, March 05, 2009

Entitatea mea blogosferica, asa mica, umila si anonima cum este, a mers azi la vot, indemnata de zecile de bannere de pe blogurile unde isi face plimbarea zilnica. Ce-i drept, a nimerit abia in runda a doua, dar mai bine asa, mai putine optiuni cu care sa se descurce!...

Ce am gasit pe la nominalizati? In primul rand, nici urma de Zoso, pe care l-as fi votat la toate categoriile, pana si la Personal & Infotainment - Blog sub 18 ani. Ma rog, in lipsa lui Zoso, am votat si eu constiincios la toate cele, pe unde nu stiam, mai intram pe blogul respectiv, imi faceam o parere si actionam in consecinta. A durat ceva tot procesul ala de documentare dar mi-am facut datoria de cetatean al blogosferei si am plecat cumintica in plimbare pe bloguri, lasandu-mi votul anonim ca intr-o democratie cumsecade.

Si plimbandu-ma asa agale dau de o campanie electorala in plina desfasurare.


Fratilor, politicienii vanatori de fotolii grase si manoase dau cadouri electorale sub forma de brichete, sepci sau tricouri. Mi-a batut in usa unul de la nush ce partid asta toamna si mi-a varat sub nas o sacosa cu promotionale de-astea de duzina. Si ei fac asta pentru ca renteaza sa castige, ca un mandat intreg o sa-si tot scoata banii pe brichete. Ma rog, fac asta si pentru ca nu au voie, prin lege, sa ofere cadouri electorale scumpe.

Dar pe bune, sa organizezi un concurs intr-un alt concurs si sa dai un laptop cadou cui te lauda mai tare?? C'mon, man... nu mai bine castigi tu asa, ca esti tu cel mai bun? Sau cel mai popular, cel mai cu personalitate, cel mai distractiv? Serios, nu te-ar incalzi sa stii ca ai stat frumusel in fotoliu, cu bratele incrucisate ca destul ai muncit un an intreg (si) pentru nominalizarea asta, ti-ai vedea de viata si blog (si de demnitatea nestirbita) intr-un ritm normal si nealterat de emotia fierbinte a anticiparii victoriei?

Adica, eu inteleg cum e cu blogurile astea comerciale. Pe bune, chiar inteleg, intr-un mod foarte elegant al vulpii care nu ajunge la struguri. Ca nu ma duce mintea sa-mi fac blog pe domeniu personal si sa incerc din rasputeri sa il nishez, sa il convertesc, sa il popularizez, sa il umplu de bannere si sa lucrez acasa, intretinuta din banii de reclama. Asta nu inseamna ca nu mi-ar placea sa am un cuvant de spus in blogosfera sau sa ma vad pe o lista de nominalizati. Si intelegand eu asa, cred ca pot sa-mi dau seama de beneficiile pe care le poate avea un blog castigator. Dar man, fa-l sa castige prin 100% valoare si talent (mda, cam manelistic spus, ...totusi!!) pentru ca acum, daca vei castiga, indiferent daca aceasta campanie a contribuit cu 0,5% sau 50% din voturi la triumful tau, tu vei ramane ala disperat sa castige care a pus laptop-ul la bataie sa il promoveze altii!

Evident ca in "concursul" lui s-au inscris destui doritori pe care nu-i condamn ca incearca sa-si adjudece rolul de lingau sef posesor de notebook - moka. Si ca sa ma afirm prin diferenta, imi public voturile absolut gratuit - nr de afisari ale site-ului, care vor creste in modul asta, nu ma incalzesc cu nimic pentru ca blogul meu este cuminte si non-comercial, n-am nici macar AdSense de clickuit asa ca nu castig un cent. Dar imi doresc sa castige Roblogfest-ul urmatorii:

1. Personal & Infotainment - Blog personal:


12 comments:

LiaLia March 6, 2009 at 12:20 AM  

În numele colectivului FYT, îţi mulţumim pt vot! Dezgustătoare povestea cu visurât, chiar îmi pare rău că la un moment dat îmi era simpatic. Dar deh, disperarea după "putere", în orice formă ar veni ea, e ceva banal la noi, din păcate. Numai bine!

Anonymous March 6, 2009 at 12:40 AM  

Nu inteleg de ce va agitati atat cu concursul lui visurat. Nu intelegeti mult din povestea asta, dar asa e...e mai greu pentru toti sa fie usor. Pana una alta, permite-mi sa te consider ca facand parte din categoria celor care scriu fara sa gandesc. Roblogfest nu e pentru toti, dar nici pentru umilii care isi dau cu parerea.

Anonymous March 6, 2009 at 1:12 AM  

Dupa cum spuneam, de unde vrem o clasa politica elitista daca noi suntem niste nimici.

Mai are rost sa ne suparam pe politicieni cand dau in campania electorala mici si bere la fomisti ? Fomisti sunt si in blogosfera si in afara ei.

Oricum, un articol sustinut bine, indiferent de tema lui. Felicitari ! :)

Anonymous March 6, 2009 at 1:21 AM  

OFF TOPIC ->
Fotografiile tale de la culesul viei zici ca sunt picturi de-ale lui Grigorescu. :D

Anonymous March 6, 2009 at 9:56 AM  

@Saliery: multumesc pentru comentariu. Nu scriu fara sa gandesc, poate gandesc in alti parametri decat cei acceptati de tine si aleg sa scriu despre asta. Cat despre Roblogfest...din moment ce am putut sa imi fac cont si sa votez, ma gandesc ca e SI pentru mine, chiar si daca rolul pe care il joc e cel de alegator. In fond n-ar exista vedete fara fani si nici politicieni fara turma. Nu-mi place insinuarea ta ca bloggerii mici tre sa taca si sa se gudure pe langa "grei" atunci cand li se arunca un os, ba mai mult sa recurga si la chestii penibile ca aici: http://www.donted.ro/2009/03/cum-scapi-de-vis-ele-urat-e.html (un blog in pozitia doispemiisiceva in zelist care la post-ul despre visurat si laptopul castigat isi populeaza singur comentariile). Oricum daca mai exista regimul comunist aveai mari sanse sa fii activist de frunte.


@LiaLia/FYT: Multumesc de apreciere si pentru research-ul de poze:). Sper din suflet sa castigati si sa bem o bere la party in Fabrica:)

Anonymous March 6, 2009 at 11:32 AM  

:) am citit si eu ce ai scris, deci pana la urma avem cam aceeasi parere. desi citim cu totul alte bloguri, dupa cum vad din voturile tale :). oricum, pana la urma, si publicitatea neigator. gativa e tot publicitate, asa ca... si din comentariile noastre de pipitze care scriu fara sa gandeasca, tot popularitate castiga. si probabil voturi.
egaaal, sa ne vedem in continuare de viata. another day, another posting :)

Anonymous March 6, 2009 at 12:45 PM  

@ raluxa ->
Stai asa ca noi am promis berea prin e-mail nu la Fabrik ! :)))))))

Anonymous March 6, 2009 at 12:55 PM  

Nici o problema, astept berea pe mail atunci :) oricum in Fabrica nu ma asteptam la "sponsorizari":)

Anonymous March 6, 2009 at 5:08 PM  

Asta e senzatia pe care mi-o lasi. Cand ii spui lui Arhi ca te-ai conformat. Nu m-am referit la faptul ca cei mici (si eu) nu au ce cauta la RBF. Dar sa fim seriosi si realisti ce sanse ai sa castigi? Si daca o luam pe partea cealalta ajungem ca si Copseanul anu' trecut (hulit de toata lumea). Eu la 100 unici/zi nu pot sa am aspiratii utopice si sa ma mint ca am sanse. Incerc sa-mi dau seama unde ma plasez. Asta nu inseamna ca nu poti avea idei geniale si la un articol sa ai foarte multi oameni care te citesc. Eu greu sa ajungi in frunte. RBF nu e un concurs cu tragere la sorti unde mai ai o sansa de 1 la 10000. Si nu sunt comunist :) Nu stiu de unde ai tras tu concluzia asta...

Anonymous March 6, 2009 at 6:54 PM  

Lui Arhi i-am zis in gluma si din simpatie, ca si el tot din gluma zicea la sfarsitul nu-stiu-carui post "TREBUIE sa ma votati"...evident ca nu avea cum sa oblige pe nimeni asa ca nici eu nu m-am conformat unui ordin propriu-zis si sincer nu prea avea cum sa ma determine...
Cat despre cei mici si RBF, anul trecut s-a castigat cu 100 de voturi, stiu ca anul asta situatia sta altfel dar aia "micii" ca mine pot sta foarte confortabil in public si prin cabinele de votare. E loc sub soarele blogosferei pentru toata lumea si la party banuiesc ca n-o sa vina numai greii - ca s-ar simti cam singuri multumindu-si unul altuia si aplaudandu-se reciproc.
Cat despre acuzatia de comunism, era de la convingerile tale ca la RBF nu e loc pentru parerile celor mici si ca mai bine le facem celor mari viata (si victoria) mai usoara...
Cu cea mai mare placere ii las in pace, nici cu VisUrat nu am nimic, dar gestul lui mi-a trezit opiniile si mi le-am expus, aici pe blog si prin vecini. Cam atat.

Andra March 8, 2009 at 2:59 AM  

Andra (Suflet Pierdut) nu da "leptopuri" ca n-are bani, e inca mica, minora, insa... ea da un multumesc zambitor cu fundita la gat + un suc la prima intalnire!

Sar'na, multumesc mult pentru vot, pentru apreciere, mai exact! *hug*

Anonymous March 10, 2009 at 12:10 AM  

sazbagi, ai blog. da' nu scrii nimic pe el.

Post a Comment

Comment moderation is OFF.

Please avoid posting comments as Anonymous. Choose Name/URL from the dropdown list and give me a name to reply to. The URL field is optional.