My blog has moved!

You should be automatically redirected in 3 seconds. If not, visit
http://raluxa.com
and update your bookmarks.

Sigur, mai mult ca sigur...

Friday, March 21, 2008

...nu meriti sa sufar si acum pentru tine
...nu e drept ca la mai mult de doua luni de cand ne-am despartit, eu sa adorm simtindu-ti bratele in jurul meu fara ca ele sa mai fie acolo
...n-ar trebui sa mi se mai faca dor de tine o data la fiecare doua minute sau de fiecare data cand suna telefonul si constat ca nu esti tu
...gresesc ca ma simt bine in compania ta, mai rar in viata reala, mai tot timpul cand trag cortina si ma refugiez "in lumea mea"
...o sa incetez sa te iubesc intr-o zi, dar ziua asta inca n-a venit.

Pana una alta, felicitari pentru un profil reusit... good luck hunting, my lion.

Inca te iubesc, Pitik

0 comments:

Post a Comment

Comment moderation is OFF.

Please avoid posting comments as Anonymous. Choose Name/URL from the dropdown list and give me a name to reply to. The URL field is optional.